Ayat-ayat Cinta

Sejenak saya termenung seketika. Novel AYAT-AYAT CINTA baru selesai saya baca untuk kali yang kedua lewat malam tadi. Sukar untuk digambarkan apakah yang akan saya lakukan jika Fahri itu adalah saya. Ternyata hati ini tidak begitu kuat…

Dan bagi saya, novel AYAT-AYAT CINTA ini amat berharga. Lantas saya cadangkan pada sahabat2 untuk memilikinya. Dan saya juga menjadikannya hadiah buat insan-insan yang dekat di hati. Agar sama-sama berkongsi rasa apa yang tersurat dan tersirat.

Ayat-ayat Cinta versi cetakan Indonesia.

Leave a Reply

