Cuti rehat dan cuti kahwin..

 

c0193.jpg

 

Bermula 26 hb April 2007 hingga 2 Mei 2007 saya akan bercuti.

Cuti rehat selepas kursus baru-baru ini dan sebelum kursus yang akan saya hadiri. Bulan hadapan jadual saya penuh dengan kursus, mesyuarat dan program bermula 7 Mei sehingga 2 Jun 2007.

Dalam tempoh cuti itu nanti, saya akan mencari peluang mengahwinkan pokok-pokok salak di belakang rumah saya. Sudah beberapa kali tidak sempat mengahwinkan pokok-pokok tersebut ketika pulang ke kampung. Hanya sempat mengutip hasilnya sahaja.

8 Responses

  1. Apaalah pak hakim ni…
    Ingat kan dah nk kawen:)….
    Baru nk ucap tahniah..
    upernyer, si salak yg nk kawen…
    OKlah…
    pepepun, kursuslah byk2…bagus2….
    Start 7 mei yer? tu tarikh keramat tu…hehehhehe

  2. hehehe…

    masa bila pulak si che da ni tukar nickname jadi princess charming…. ingatkan siapa yang bagi komen tadi..

    tarikh keramat?…😕

  3. :p cis kamu sham. memislead saya ;))

  4. ooooo…che da…princess charmingyer….kuang..kuang..kuang…

  5. 7 mei tu besday che’ da..:)

  6. kak na ingat hisham yang nak kawin, tapi rupanya pokok salak yang nak dijodohkan…he3X…apa-apapun kalau dah sampai masa nanti jgn lupa bagitau yek…WARIS TAK???senyum sokmo deh…

  7. kak na : hahaha… terkena juga yek? hm… rasanya dah boleh sediakan hadiah untuk majlis kahwin tu… cuma tunggu masanya je…
    tak dapat nak senyum2 sokmo… kena serius memanjang…😦

  8. x lawak pun…..hehehe….jgn mara gurau je…..
    lawak…lawak…

Leave a Reply

