Salam ilmuOne

c0194.jpg

Assalamualaykum wrh. wbt

Bermula esok, saya akan ‘dihadapkan’ dengan kertas ujian dan seterusnya saya sendiri perlu mengadap bahan-bahan untuk disiapkan tugasan pengajian. Selepas itu, sekali lagi saya akan ‘dihadapkan’ dengan ujian dan peperiksaan.

gari.jpg

Dalam tempoh tersebut, tangan saya akan digari daripada memasukkan entri baru di sini. Tapi mungkin juga seandainya saya dapat mencari kunci gari tersebut, maka tidak mustahil akan ada lagi entri dalam tempoh tahanan itu nanti! Siapa tahu?

Jika dalam masa seminggu selepas tamat tempoh penahanan saya masih juga belum muncul, mungkin ada sesuatu yang tidak terduga berlaku disekeliling saya. Segeralah hubungi saya.

Sekiranya terlalu lama juga saya tidak muncul, tanpa khabar berita, tanpa sebarang pesan, mungkin itu tandanya salam saya di sini adalah salam yang terakhir.

Doakan kejayaan saya dunia dan akhirat.

Wassalam.

Hisham Ahmad

Kuantan, Pahang.

logo-io.jpg
::ilmuOne::
I want my existence to be necessary to others…

5 Responses

  1. Assalamualaikum..

    Tahniah untuk penulisan dalam blog ini!

    Macam kenal je gambar gari tu..
    Ambik kat mana?
    Hehe..

  2. Selamat belajar
    Selamat menghadapi semua ujian & peperiksaan
    Jawablah dengan tenang

    Didoakan agar segalanya selamat. Aminn.

  3. Assalamualaikum..

    Teruskan penulisan..Selamat menduduki peperiksaan
    Doa,usaha istiqamah dan tawakkal kepada Allah..

    Semoga berjaya

  4. salam…
    lama tak bersua kini kembali…

    alang alang menjeruk asam,
    bio lebih kurangnye jangan,
    alang alang menyeluk pekasam,
    bio le sampe ke pangkal lengan.

    alang alang berenang biar sampe ke tepian, alang alang menulis biar sampai jadi kitab! teruskan usaha mu dan gud luck 4 ur exam…

  5. Kat blog yang free ni dah guna 52% daripada space yang wordpress bagi… tak sempat nak jadi kitab tebal2 la…

Leave a Reply

