Mari berkenalan….

b0118.jpg

Tiada tulisan terbaru. Kali ini mari kita berkenalan sedikit dengan keadaan tempat kerja saya.

Saya tidak mahu bercerita pasal sejarah jabatan saya. Dan apa-apa sahaja tentang jabatan, kakitangan, tugasan dan yang terlalu berkaitan dengan kerja saya.

Jadi, saya hendak cerita apa?

Biarlah gambar yang berbicara.

nametag.jpg

Nametag saya. Jangan terkejut kalau saya katakan di sini bahawa, saya tidak pernah memakai nametag ni! Percayalah. Pada waktu kerja, mahupun berkursus memang saya tidak pernah pakai. Saya simpan dalam poket blazer saya.

image768.jpg

Ini komputer yang dibekalkan kepada saya. Selalu ada masalah.  😦

image762.jpg

Eh, kotak apa ni?

image764.jpg

Saya baru dapat komputer riba pagi tadi. Komputer yang ‘di atas’ akan dilupuskan dengan cara menghantar ke sekolah.

image769.jpg

Perhatikan pada nama di atas. Nama saya di salah eja. Sepatutnya menggunakan huruf H, bukannya Y.😦

image766.jpg

Ini meja saya dan sebahagian ‘alat bantu’ dalam bekerja.

image770.jpg

Kotak-kotak fail kes yang terpaksa diletakkan di bilik kosong, sebelah bilik saya. Sudah tiada tempat untuk diletakkan. Menjadi bukti betapa banyaknya kes di sini!

Begitulah adanya…

Hisham Ahmad
4.48 petang.

5 Responses

  1. assalamualaikum
    sham, ni bukan pasal pejabat, tapi pasal daij sikit hehe..
    saya dah try antar nota dr rani tu, tapi tak leh. pasal fail yg saya save dlm format pdf tu besar sgt kot. ada idea tak cam mana nk buat? syukran

  2. Wa’alaykumussalam.

    Ustaz, penyelesaiannya ialah ustaz kena guna ONLINE STORAGE…
    Saya dah jawab kat emel ustaz pasal ni… ada maklumat lain yang saya sertakan…🙂 🙂 🙂 🙂

  3. tuh nak tunjuk notebook baru ker?hahahaha… file dr siti zubaid jsu tuh tak leh download la….

  4. bukan tak bleh download, tapi url dia silap sikit….🙂 🙂

  5. sorry lah rahmat, saya budak (bapa budak ?) baru belajar.. tersalah taip url tu, pandai-pandailah betulkan hehe.. thanks sham..

Leave a Reply

